HTML

MOTTÓ

"Vidám és jó volt s tán konok, ha bántották vélt igazában. Szeretett enni s egyben másban istenhez is hasonlitott. Egy zsidó orvostól kapott kabátot és a rokonok úgy hívták: Többé-itt-ne-lássam. A görög-keleti vallásban nyugalmat nem lelt, csak papot - országos volt a pusztulásban, no de hát ne búsuljatok." [JÓZSEF ATTILA]

Ferencvárosi civil No. 7

Vécsey Előtér 2009.04.30. 20:18

Időnként úgy érzem, hogy ezt a rovatot jó lenne újra megírni, de én nagyrészt nem változok. Életem nagy szerencséje, hogy 1980-ban felújították a betont Szentkirályszabadján. Születésemtől kezdve nem vagyok egy átlagos szerzet... szeretek kilógni a sorból ami már csak a magasságommal is sikerül. Még mindig nagyon szeretek a szabadban tartózkodni, elmenni valamerre vagy autózni. Mindig zizeg valami a fejemben, új dolgokon jár az eszem. Próbálom a lehető legjobban élvezni a helyzetet, amiben vagyok.... viszont ha rosszal áld meg az élet, akkor próbálom azt is elviselni. Mondanám, hogy éljünk a mának, de azért a jövőre is kell gondolni... egyébként ne szúrjuk el rövidke kis életünket. Ide illene pár életfilozófiai idézet, de ebből is annyit szoktam mondogatni, hogy nem férne ki. Ezeken kívül a Kandóra járok, és a HIPI-sek népes csapatát erősítem (vezetem). Én vagyok a csapatkapitány. És a leglényegesebb, hogy csak akkor kapsz rólam valódi "képet", ha személyesen is találkoztunk.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://artproletarz.blog.hu/api/trackback/id/tr931096267
süti beállítások módosítása