HTML

MOTTÓ

"Vidám és jó volt s tán konok, ha bántották vélt igazában. Szeretett enni s egyben másban istenhez is hasonlitott. Egy zsidó orvostól kapott kabátot és a rokonok úgy hívták: Többé-itt-ne-lássam. A görög-keleti vallásban nyugalmat nem lelt, csak papot - országos volt a pusztulásban, no de hát ne búsuljatok." [JÓZSEF ATTILA]

Ferencvárosi civil No. 26

Vécsey Előtér 2009.05.01. 01:08

Szeretnék egy kis szigeten lakni, hogy csak akis családommal ill. szerelmemmel éldegéljünk boldogságban, hogy tenger zajára kelljek fel, hogy hemperegjek minden reggel, és hogy a hullámok mossák .... ehelyett egy nagy városban dolgozok - bulizok és egyengetem utam ebben a nagybetűs életben. Szeretem a természetet a csicsergő madarakat a csobogó kis patakokat... szeretem a gellérthegyi kilátóról nézni ezt a zajos várost- szeretem ha rám mosolyognak az emberek, szeretem a vidám egyedi pillanatokat. Szeretek fényképezni.... imádok sétálni szeretek focizni és olvasni. A beszélőkém igen élénk, ezért sokat beszélek. Tudok nyűglődni és okoskodni. Szeretek főzőcskézni is, mániákusan takarítok és zuhanyzás közben mosom a fogam... ezek csak szavak nem lehet leírni, hogy milyen az ember- a lény ami benn él... és hogy kedvenc idézetem is itt legyen: " Fenn csillag órsón szövik a sorsot, Lenn hűs habokon vezetik a ladikot; kis hal-nagy hal... elötte-mögötte..."

komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://artproletarz.blog.hu/api/trackback/id/tr301096739

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Spanish voice over actors 2019.05.10. 22:43:17

[SDCC 2018] Összefoglaló a DC sorozatos paneljeiről - DC Magyarország blog
süti beállítások módosítása